გაკვეთილის
გეგმა
მასწავლებლის სახელი ,გვარი,პირადი ნომერი: თეა ყენია
საგანი:ჩვენი საქართველო
სწავლების საფეხური/კლასი:დაწყებითი,V
მოსწავლის რაოდენობა:16
გაკვეთილის თემა:თამარ მეფე
გაკვეთილის მიზანი:მოსწავლეები გაეცნობიან თამარ მეფის
პიროვნებას, გაიაზრებენ მის ღვაწლს საქართველოს წინაშე.
N
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო(წთ)
|
1
|
.მასწავლებელი
აცნობს კლასს გაკცეთილის მიზანს,შეფასების რურიკებს.
წინარეცოდნის გააქტიურება,
მასწავლებელი ააქტიურებს მოსწავლის წინარე ცოდნას თამარ მეფის შესახებ,გებულობს
რა იციან კონკრეტულად თემის ირგვლივ.
|
სქემა- ვიცი,გავიგე, მინდა გავიგო.
|
მთელიკლასი
|
მასწავლებლის მიერ თაბახზე გამზადებული ცხრილი
|
3წთ
|
2
|
მინი ლექცია. მასწავლებელი აწვვდის
მზა ინფორმაციას თემის ირგვლივ თვალსაჩინეობის -სლაიდების გამოყენებით.
|
მინი ლექცია
|
მთელი კლასი
|
კომპიუტერი,პროექტორი.
|
7წთ
|
3
|
კლასი იყოფა სამ ჯგუფად, მასწავლებელი ჯგუფებსი ანაწილებს დავალებას:
Iჯგუფი-ეცნობიანტექსტში არსებულ
ინფორმაციას იწერენ მნიშვნელოვან მოვლენებს და ქრონოლოგიურად აწყობენ მომხდარ მოლენებს.
IIჯგუფი-ეცნობიან გაკვეთილში
არსებულ წყაროებს და მის მეშვეობით ახასიათებენ თამარის პიროვნებას.
IIIჯგუფი-გაკვეთილში
არსებულ სურათებზე მუშაობენ და გაცემენ კითხვებს პასუხება 10წთ.
|
ინფორმაციიც ამოღება და გააზრება
|
ჯგუფური
|
Vკლასის „ჩვენი
საქართველოს „სახელმძღვანელო.
რვეული,საწერკალამი.
|
10წთ
|
4
|
ჯგუფის პრეზენტატორები მოახდენენ ნამუშევრის წარდგენას.
|
პრეზენტაცია
|
ინდივიდუალური.
|
|
15წთ(თითო ჯგუფისპრეზენტატორი-5წთ
|
5
|
მოსწავლეები ავსებენ სქემის დარჩენილ გრაფებ3წ(ინდივიდუალურად)
მასწავლებელი აფასებს კლას ჯგუფური შეფასების რუბრიკით
|
სქემის შევსება(ვ,გ,მ)
|
|
მასწავლებლის მიერ თაბახზე გამზადებული ცხრილი
მასწავლებლის მიერ წინასწარ გამზადებული შეფასების რუბრიკა
|
3წთ
3წთ
|
6
|
მასწავლებელი აძლევს კლასს საშინაო
დავალებას :
ინთერნეტის მეშვეობითმოიძიონ
ჩნობები ვარძიის,ყინწვისის, ბერთუბანის, ბეთანიის შესახებ(მდებარეობა,აგების
თარიღი,აგების ისტორია,ძეგლთან არსებული ღირშესანიშნაობა)-
|
საშინაო დავალება
|
ინდივიდუალური
|
ინტერნეტი,gogle.რვეული
,საწერკალამი
|
|
მისაღწევი შედეგი: საზ.მეც.V-VI.7.მოსწ.შეუძლია დაახასიათოს
საქ. ისტორიის გამორჩეული პიროვნებები, რომელიც ქვეყნის მმართველობაში მონაწილეობდნენ.
.ჩამოთვლის და ახასიათებს მმართველობაში მონაწილე ისტორიულ
პირთა მიერ გატარებულ სახელმწიფო ღონისძიებებს. გამოთქვანს შაკუთარ მოსაზრებებს მათ შედეგებზე.
წარმატებები თეა
ОтветитьУдалить