გაკვეთილის გეგმა


                                               გაკვეთილის გეგმა

მასწავლებლის სახელი ,გვარი,პირადი ნომერი: თეა ყენია
საგანი:ჩვენი საქართველო
სწავლების საფეხური/კლასი:დაწყებითი,V
მოსწავლის რაოდენობა:16
გაკვეთილის თემა:თამარ მეფე
გაკვეთილის მიზანი:მოსწავლეები გაეცნობიან თამარ მეფის პიროვნებას, გაიაზრებენ მის ღვაწლს საქართველოს წინაშე.
N
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო(წთ)
1
.მასწავლებელი აცნობს კლასს გაკცეთილის მიზანს,შეფასების რურიკებს.
წინარეცოდნის გააქტიურება,
მასწავლებელი ააქტიურებს მოსწავლის წინარე ცოდნას თამარ მეფის შესახებ,გებულობს რა იციან კონკრეტულად თემის ირგვლივ.

სქემა- ვიცი,გავიგე, მინდა გავიგო.
მთელიკლასი
მასწავლებლის მიერ თაბახზე გამზადებული ცხრილი
3წთ
2
 მინი ლექცია. მასწავლებელი აწვვდის მზა ინფორმაციას თემის ირგვლივ თვალსაჩინეობის -სლაიდების გამოყენებით.

მინი ლექცია
მთელი კლასი
კომპიუტერი,პროექტორი.
7წთ
3
კლასი იყოფა სამ ჯგუფად, მასწავლებელი ჯგუფებსი ანაწილებს დავალებას:
 Iჯგუფი-ეცნობიანტექსტში არსებულ ინფორმაციას იწერენ მნიშვნელოვან მოვლენებს და ქრონოლოგიურად აწყობენ მომხდარ მოლენებს.
  IIჯგუფი-ეცნობიან გაკვეთილში არსებულ წყაროებს და მის მეშვეობით ახასიათებენ თამარის პიროვნებას.
   IIIჯგუფი-გაკვეთილში არსებულ სურათებზე მუშაობენ და გაცემენ კითხვებს პასუხება 10წთ.

ინფორმაციიც ამოღება და გააზრება
ჯგუფური
Vკლასის „ჩვენი საქართველოს „სახელმძღვანელო.
რვეული,საწერკალამი.

10წთ
4
ჯგუფის პრეზენტატორები მოახდენენ ნამუშევრის წარდგენას.
პრეზენტაცია
ინდივიდუალური.

15წთ(თითო ჯგუფისპრეზენტატორი-5წთ
5
მოსწავლეები ავსებენ სქემის დარჩენილ გრაფებ3წ(ინდივიდუალურად)
 მასწავლებელი  აფასებს კლას ჯგუფური შეფასების რუბრიკით
სქემის შევსება(ვ,გ,მ)

მასწავლებლის მიერ თაბახზე გამზადებული ცხრილი



მასწავლებლის მიერ წინასწარ გამზადებული შეფასების რუბრიკა
3წთ






3წთ
6
მასწავლებელი აძლევს კლასს  საშინაო დავალებას :
  ინთერნეტის მეშვეობითმოიძიონ ჩნობები ვარძიის,ყინწვისის, ბერთუბანის, ბეთანიის შესახებ(მდებარეობა,აგების თარიღი,აგების ისტორია,ძეგლთან არსებული ღირშესანიშნაობა)-
საშინაო დავალება
ინდივიდუალური
ინტერნეტი,gogle.რვეული ,საწერკალამი


მისაღწევი შედეგი: საზ.მეც.V-VI.7.მოსწ.შეუძლია დაახასიათოს საქ. ისტორიის გამორჩეული პიროვნებები, რომელიც ქვეყნის მმართველობაში მონაწილეობდნენ.
.ჩამოთვლის და ახასიათებს მმართველობაში მონაწილე ისტორიულ პირთა მიერ გატარებულ სახელმწიფო ღონისძიებებს. გამოთქვანს  შაკუთარ მოსაზრებებს მათ  შედეგებზე.

საზ.მეც.V-VI.8.მოსწავლეს შეუძლია იმსჯელოს პიროვნების სა სხვადასხვა სოციალური ფენის როლზე 

1 комментарий: