ჯგუფური მუშაობის შეფასების სქემა
|
||||
კრიტერიუმები/ ქულები
|
1–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
ჯგუფის მიერ ინსტრუქციის გააზრება და სამუშაოს
დაგეგმვა
|
ჯგუფმა ინსტრუქცია ვერ გაიაზრა, სამუშაო ვერ
დაგეგმა,ამიტომაც მისი საქმიანობა სტიქიური იყო
|
ჯგუფმა ინსტრუქცია ნაწილობრივ გაიაზრა, სამუშაო
დაგეგმა, თუმცა გეგმიდან გადაუხვია
|
ჯგუფმა სამუშაო ინსტრუქცია გაიაზრა, სამუშაო დაგეგმა, მაგრამ დროდადრო უხდებოდა გეგმიდან გადახვევა
|
ჯგუფმა სამუშაო ინსტრუქცია კარგად გააცნობიერა,სამუშაო კარგად დაგეგმა და შეასრულა გეგმით გათვალისწინებულიყველა პუნქტი
|
ჯგუფის მიერ ჩანახატზე მუშაობა
|
სათაური არ შეესაბამებოდა შინაარსს,
ტექსტის შინაარსი არ შეესაბამებოდა სამუშაოს მიზანს, ტექსტი არ იყო გრამატიკულად
გამართული
|
სათაური შეესაბამებოდა შინაარსს, ტექსტის
შინაარსი ნაწილობრივ შეესაბამებოდა სამუშაოს მიზანს, ტექსტი არ იყო გრამატიკულად
გამართული
|
სათაური შეესაბამებოდა შინაარსს, ტექსტის
შინაარსი ნაწილობრივ შეესაბამებოდა სამუშაოს მიზანს, ტექსტი ნაწილობრივ იყო
გრამატიკულად გამართული
|
სათაური შეესაბამებოდა შინაარსს, ტექსტის
შინაარსი სრულად შეესაბამებოდა სამუშაოს მიზანს, ტექსტი იყო გრამატიკულად
გამართული
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს გაფორმება
|
შესრულებული სამუშაოს ხარისხი იყო დაბალი,
ილუსტრაციები არ შეესაბამებ-ოდა თემას, წარწერები არ შეესაბამებოდა ნახატებს
|
შესრულებული სამუშაოს ხარისხი იყო საშუალო
დონის, ილუსტრაციები ნაწილობრივ შეესაბამებოდა თემას, წარწერები არ
შეესაბამებოდა ნახატებს
|
შესრულებული სამუშაოს ხარისხი იყო საშუალო
დონის, ილუსტრაციები შეესაბამებოდა თემას, წარწერები შეესაბამებოდა
ნახატებს
|
შესრულებული სამუშაოს ხარისხი იყო მაღალი
დონის, ილუსტრაციები შეესაბამებოდა თემას, წარწერები შეესაბამებოდა
ნახატებს
|
ჯგუფის მიერ შესრულებილი სამუშოს პრეზენტაცია
|
ჯგუფის წევრებიარ აქტიურობდნენ,ჯგუფის წევრებს შორის არ შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი გარემო, ლოგიკური კავშირი იყო დარღვეული
|
ჯგუფის წევრების ნაწილია ქტიურობდა,ჯგუფის წევრებს შორის ნაწილობრივ შინიშნებოდა თანამშრომლობითი გარემო, ლოგიკური კავშირი იყო ნაწილობრივ თანმიმდევრული
|
ჯგუფის წევრები აქტიურობდნენ,ჯგუფის წევრებს შორის შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი გარემო, თუმცა ლოგიკური კავშირი არ იყო თანმიმდევრული
|
ჯგუფის წევრები აქტიურობდნენ,ჯგუფის წევრებს შორის იყო თანამშრომლობითიგარემო, ლოგიკური კავშირი იყო თანმიმდევრული
|
შეფასების რუბრიკა
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий